top of page

Splošni pravilnik

Splošna določila

Svetujemo vam, da pred uporabo strani pozorno preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izražate svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne strani www.flowerart.si.

Spletna stran www.flowerart.si  je spletna stran in spletna cvetličarna podjetja Turk instalacije d.o.o., Petelinjek 15, 8000 Novo mesto, davčna številka SI65911423..

 

www.flowerart.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani. Vse spremembe so zavezujoče za obiskovalce in kupce (v nadaljevanju uporabnike) na spletni strani, zato vam priporočamo, da si vsakokrat vsaj pred naročilom in/ali nakupom (v nadaljevanju nakupom) preko spletne cvetličarne ogledate aktualne pogoje poslovanja.

 

www.flowerart.si se zavezuje, da spletna cvetličarna posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Obligacijskim zakonikom, Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu, Zakonu o avtorski in sorodnih pravicah in na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Vsebine, objavljene v spletni cvetličarni, so last www.flowerart.si in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Ne sme se jih kopirati, razmnoževati ali na kakršenkoli drug način distribuirati brez dovoljenja www.flowerart.si.

Www.flowerart.si ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Uporabniški profil

Uporabniški profil je  dostopen na spletni strani v zavihku Moj profi. Za vso komunikacijo, ki se izmenjuje med www.flowerart.si in in uporabnikom v elektronski obliki velja, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Prevod angleških izrazov

Spletna trgovina deluje na tuji računalniški platformi Wix, ker pa v celoti ni možen prevod tujih izrazov v slovenščino, prilagamo slovar prevedenih izrazov.

Review - pregled

Place Order - oddajte naročilo

Continue - nadaljuj

Delivery method - način dostave

Payment - plačilo

Manual Payment - predračun

Coustomer Details - podatki stranke

First name - ime

Last name - priimek

Notify When Available - obvesti, ko je na voljo

Pickup Address - naslov prevzema

Pickup Instructions - navodila za prevzem

Address - naslov

City - mesto

Country - država

Zip/Postal Code - poštna številka

Company name - ime podjetja

Region - regija

Order Summary - povzetek narošila

Edit Cart - uredi voziček

Enter a Promo Code - vnesi promocijsko kodo

Items - izdelki

Pickup - prevzem

Tax - davek

Total - skupaj za plačilo

Nakup

Nakup se lahko izvede preko spletne cvetličarne www.flowerart.si. Nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe (v nadaljevanju pogodbe). Pogodba je pri nakupih preko spletne cvetličarne v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.

Pogodba med www.flowerart.si in uporabnikom v spletni cvetličarni je sklenjena v trenutku, ko potrdimo naročilo (Uporabnik prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za www.flowerart.si, kot za uporabnika.

Po potrditvi nakupa je preklic možen samo po elektronski pošti najmanj 6 ur pred dogovorjeno dostavo, v kolikor je bil čas dostave točno dogovorjen, drugače pa najmanj 24 ur pred dnem dostave. Ponudnik v tem primeru morebiti že plačani znesek, zmanjšan za stroške nakazila in druge ustrezno ovrednotene in zaračunane povezane stroške, ki jih je imel, vrne Uporabniku v roku dveh tednov potem, ko mu Uporabnik posreduje vse potrebne podatke.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.

Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.

Do nakupa v trgovini Flowerart.si pridete v naslednjih korakih: izberete izdelek oz. izdelke in pritisni gumb kupi, pregledate izdelke v View Cart  (nakupovalni košarici), in s pritiskom na gumb nakup zaključi nakup. Vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila ter pritisnite gumb Continue (nadaljuj) naročilo. S strinjanjem naših pogojev zaključite nakup s tipko Place Order (oddajte naročilo). Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.

V košarici se vam prikaže seznam izdelkov, ki so dodani v košarico. S klikom na gumb View Cart (pregled košarice) si lahko ogledate izdelke v košarici in skupni znesek naročila, tu lahko v polje Vnesi promocijsko kodo, vnesete kodo za popust in kliknete UPORABI. V polje Dodaj sporočilo, vnesite želeno sporočilo. S klikom na Zaključi nakup, se pomaknete na zadnji korak do zaključka naročila. Najprej vpišete podatke plačnika (e-poštni naslov, ime, priimek, naziv podjetja, če želite račun na podjetje, izberete državo, regijo, vpišete ulico, poštno številko, mesto, telefon). Nato izberete Continue (nadaljuj). V poje Delivery Method (način dostave), izberete način dostave in pritisnite gumb Continue (nadaljuj). V naslednjem koraku Payment (plačila) izberete mačin plačila in izberete drug naslov dostave, če je to potrebno. Z pritiskom na gumb Continue (nadaljuj) se pomaknete na zadnje polje, kjer se s strinjanjem naših pogojev zaključi nakup s klikom na gumb Place Order (oddajte naročilo).

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@flowerart.si , kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. 

Prijava

V spletno cvetličarno se ni potrebno prijaviti. Za Nakup pa se vsak Uporabnik registrira preko Spletne strani in pridobi po vnosu podatkov na izbrani naslov elektronske pošte uporabniško ime in geslo, s katerima se pri nakupih identificira. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal samo on oziroma oseba, ki je pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

www.flowerart.si pridobljene podatke zbira, vodi, obdeluje in shranjuje izključno za potrebe lastnega poslovanja, pošiljanja informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije in jih v nobeni obliki ne nudi drugim pravnim ali fizičnim osebam, razen če podatke zahteva pristojen državni organ z dokončno odločbo, izdano pri izvajanju svojih zakonitih nalog.

Morebitna obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila so jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Ponudnik je jasno razviden. Željo Uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo Ponudnik brezpogojno upošteval.

Cene in plačilo

Cene so v evrih in z vključenim DDV-jem. Cene v spletni cvetličarni so predstavljene pri opisu vsakega Izdelka in veljajo v trenutku nakupa, ter nimajo vnaprej določene veljavnosti in ne vsebujejo cene dostave. Cene in način plačila pri ostalih načinih nakupa, pa se dogovorijo posebej.

V spletni cvetličarni lahko uporabnik Izdelek varno plača z eno od plačilnih kartic, ki jih spletna cvetličarna sprejema Mastercard, Maestro, Visa in Visa Electron ali plačil ali plačila preko Pay Pal-a. Plačnik (uporabnik) mora biti fizična oseba, ali pravna oseba, ki je lastnik kartice. Po zaključku nakupa ni mogoče spreminjati Izdelka, končnega zneska, naslova za dostavo in drugih dogovorjenih pogojev. Plačilo je pogoj za izvedbo nakupa.

www.flowerart.si pri nakupu v spletni cvetličarni  izda račun na elektronskem mediju v obliki primerni za tiskanje. Pri vseh ostalih oblikah Nakupa pa se račun izda na trajnem mediju (papir). Na posebno zahtevo uporabnika se izda tudi račun na trajnem mediju za nakupe preko Spletne strani.

Načini plačila 

Ne glede na izbran način plačila prejmete naročilo iz spletne trgovine na svoj e-poštni naslov, ki ste ga navedli.

Na voljo so vam trije načini plačila

- Kreditne / Debetne kartice

poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je vaša varnost 100% zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, America Express, Discover, Diners, JCB in Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

- PAYPAL

Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal spletnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svoj PayPal uporabniški račun. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu.

-Po predračunu

(predračun boste prejeli po e-pošti), rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.

Turk instalacije d.o.o.

Petelinjek 15

8000 Novo mesto

ID za DDV: SI65911423

TRR: SI56 6100 0001 9431 484

BIC:  HDELSI22 Delavska hranilnica d.d.

- Po povzetju: plačilo po povzetju ni mogoče

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Flowerart. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Flowerart spletne trgovine ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je to navedeno drugače.

UPORABA KODE ZA POPUST:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 EUR višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Vnesi promocijsko kodo ter po vneseni kodi pritisni Uporabi.

  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

  • Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

  • Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

Dostava

Pogoji dostave so navedeni v zavihku Dostava. Ostale pogoje, ki bi odstopali od navedenega dogovorita Uporabnik in Ponudnik posebej. Pri nakupih preko spletne cvetličarne, se za dostavo obračuna dostava po ceniku , k je naveden v zavihku dostava. Dostava se izvaja samo na območju Slovenije. 

Brezplačna poštnina

Do brezplačne poštnine so upravičeni vsi, ki oddajo naročilo v vrednosti nad 100 EUR. Strošek poštnine se vam ob nakupu nad 100 EUR avtomatsko izbriše iz nakupovalne košarice.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali GLS dostavni službi, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@flowerart.si ali po telefonu na 031 344 999.

Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@flowerart.si.

Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,

  • ime in priimek kupca,

  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, Pay Pala ali kreditne kartice, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. 6 Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Reklamacije & pritožbe

Ponudnik se bo po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@flowerart.si ali klasični pošti na naslov Turk instalacije d.o.o., Petelinjek 15, 8000 Novo mesto. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka ter si prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Ponudnik v skladu z 32. čl. Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) izjavlja, da ne priznava pristojnosti izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS). Pritožbo lahko kupec vloži na evropski platformi za spletno reševanje potrošniških sporov z uporabo elektronske povezave: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov Uporabnika ter podatkov Nakupa. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varnost je odgovoren tudi Uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Varstvo otrok

Ponudnik na Spletni strani ne sprejema Nakupov od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik na Spletni strani ne ponuja vsebin ali Izdelkov, ki so škodljivi za otroke.

Vsaka morebitna komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

bottom of page